Professionele hulp bij administratie in Hoogland
Wij zijn allemaal onder te verdelen in twee categorieën. Alfa- of bètapersonen. Mensen die goed zijn met cijfertjes of mensen die meer kunnen met talen. Als je geluk hebt, heb je van allebei wat meegekregen. Ben je nou niet van de cijfertjes of wil je gewoon van die administratie af zijn? Kies voor administratie4u.nl in Hoogland.
Breng je administratie onder bij ons administratiekantoor
Als je je administratie uitbesteedt aan Administratie4u.nl, dan verzorgen wij de volgende zaken voor je:
-
Verwerken van je administratie
-
Aangifte omzetbelasting
-
Jaarrapportage
-
Eventuele aangifte vennootschapsbelasting
-
Aangifte inkomstenbelasting
Over de periodieke verwerking van je administratie ontvang je een beknopte rapportage. Periodiek verzorgen wij de aangifte omzetbelasting. Aan het eind van het jaar maken wij een jaarrapportage op van je bedrijf. Als er sprake is van een besloten vennootschap, verzorgen we de aangifte vennootschapsbelasting en maken wij de stukken op ter deponering bij de Kamer van Koophandel. Tot slot verzorgen wij de aangifte inkomstenbelasting voor je onderneming.
Wij hanteren gunstige prijzen. Deze zijn afhankelijk van de grootte van je bedrijf.
Bij ons krijg je een op maat gemaakte ondersteuning zodat je je zonder zorgen kunt richten op dat wat voor jou belangrijk is: je eigen vakgebied.
Administratie online
Wil je meekijken in je boekhouding? Dat kan met een online administratie van Administratie 4 u. De kosten hiervoor zijn € 12,50 per maand. Wij verwerken de door jou aangeleverde administratie en via het dashboard word je op de hoogte gehouden van de up-to-date rapportage van je administratie en het overzicht van debiteuren en crediteuren. Op deze manier heb je altijd inzage en weet je op elk moment hoe je administratie erbij staat.
Online boekhoudpakket
Uiteraard kun je ook gewoon zelf je administratie doen en deze door ons online laten controleren. Dat kan met het online-boekhoudpakket. De abonnementskosten hiervoor bedragen € 24,50 per maand voor de eenvoudige versie tot maximaal € 57,00 voor de uitgebreide versie met telebankieren en facturering.
Alle online-administraties hebben de mogelijkheid voor een scan- en herkenfunctie waarbij je zelf de facturen inscant en deze verzendt. Vanuit de scan- en herkensoftware wordt er door ons een verwerkingsvoorstel gemaakt. De kosten per scan zijn € 0,45. Wij voeren dan de controle op je administratie en de verwerking hiervan uit.
Neem contact met ons op om de mogelijkheden en prijzen te bespreken.